De Oranjevereniging Enter heeft voor Koningsdag 2022 een mooi programma opgesteld!

Dit jaar kunnen we elkaar weer ontmoeten en de verjaardag van onze koning Willem-Alexander weer samen vieren!

Gedurende de dag biedt de Oranjevereniging Enter een mooi programma aan:

• 12:00 Aubade op het Dorpsplein, zingen van het Wilhelmus. In samenwerking met de Muziekvereniging Enter.
    Het Horecaplein is geopend.
  • Vanaf 12:15 start auto- en fietspuzzeltocht. Zie onder voor meer informatie.
  • Vanaf 14:00 tot 20:00 live muziek op het Dorpsplein met de band Polarized en DJ Peter Pas!
  • Tot 18:00 gratis (!) attracties voor de jeugd

Zien we u ook weer op Koningsdag?

Auto- en fietspuzzeltocht.

Ook dit jaar heeft de Oranjevereniging Enter een fraaie auto- en fietspuzzeltocht uit gezet door het Twentse land.

De autopuzzeltocht is ca 50 km lang en de fietspuzzeltocht ca 20 km.
Beide geschikt voor jong en oud, met onderweg vele mooie plekjes om even te stoppen en te genieten van de omgeving.
Onderweg testen wij je kennis met met mooie vragen, de 1e 3 ontvangen een mooie prijs!
Voor deelname aan de auto- of fietspuzzeltocht vragen wij een kleine vergoeding van € 5,- per persoon.
Dit is inclusief 3 muntjes, welke achteraf te besteden zijn op het Horecaplein op het Dorpsplein! Kinderen zijn gratis, zij krijgen een muntje voor een ijsje van De Lutte

Schrijf je snel in voor 1 van deze tochten, via de inschrijfformulieren op pagina:

"De Oranjevereniging kan deze activiteiten grotendeels gratis aanbieden door de contributie van onze leden"