Bestuursleden Gezocht

Lid worden

Van Enter, door Enter! De Oranjevereniging Enter is er voor jong en oud en voor iedereen uit en rondom ons mooie dorp. Draag jij ons ook een warm hart toe? Wordt dan lid! Voor een kleine bijdrage van   € 6,50 per jaar draag(t) u/jij eraan bij dat wij jaarlijks onze mooie activiteiten op Koningsdag, 4 en 5 mei kunnen en blijven organiseren.
Onze hartelijke dank!

Draagt u Oranjevereniging Enter een warm hart toe?

• Word dan lid van de Oranjevereniging Enter
  • Koningsdag, 4 en 5 mei mogelijk blijven maken voor iedereen!
  • Dit kan al voor € 6,50- per jaar

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan “Oranjevereniging Enter”om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van “Oranjevereniging Enter”. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Aanmeldformulier

Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.