Als Oranjevereniging Enter doen we er alles aan om bij iedereen een boekje te laten bezorgen. Heeft u toch geen boekje ontvangen?  Bij de Albert Heijn, Coop en Primera liggen exemplaren klaar die u gratis mee kan nemen!

De Oranjeglossy is weer een prachtig bewaarexemplaar met o.a. een verhaal en prachtige foto’s over de Stolpersteine in Enter, maar natuurlijk ook bomvol informatie over het programma van Koningsdag.

"Zowel jong als oud hoeft op Koningsdag Enter niet uit om een gezellige dag te hebben"

Ook op 4 mei zijn er activiteiten. Wil je bijvoorbeeld een rit maken in oude legervoertuigen om meeslepende verhalen te horen over de Enterse geschiedenis in de Oorlog? Geef u dan snel op, in de Glossy leest u hoe u dat kunt doen.

Het boekje is mede mogelijk gemaakt door onze adverteerders, waarvoor nogmaals hartelijk dank. De Oranjevereniging Enter wenst u heel veel leesplezier.